Dagen idag!

2011-07-20 12:21:39 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Är ju ledig idag och på mina lediga dagar försöker jag fixa allt det praktisk som finns när man krigar mot läkare och sig själv.
*Var på vådrcentralen 10.00 och träffade en söt och snäll lääkare som fixade nytt läkarintyg till försäkringskassan och nya recept på medicinen som fått mitt liv att funka någolunda.
*Åkte ner till arbetsförmedlingen för att lämna in betyg och sen till försäkringskassan för att lämna sjukintyget.
*Sen till apoteket för att hämta medicinerna men NEJ dom had einte kommit in och jag misstänker att läkaren missade att klicka iväg det! :O Jag blir galen jag måste ha dom för att orka jobba och leva i helgen och har helslut så idag måste jag gå utan om det inte löser sig och det vill jag verkligen inte!!
Dom på vårdcentralen ska ringa upp kl 13 och jag hoppa det är en snäll själ som kan gå och knack apå hos läkarn dom måste dubelkolla så hon skickat iväg receptet!
Åhh att det alltid ska strula! Och ingen sovmorgon fick jag heller klev upp 07 för att skjutsa sambon till jobbet och sen sov jag bara en timme till inna jag skulle iväg till läkaren....
Nu ska jag lägga mig i soffan äta nån frukost och sen är det tvättstuga kl 13.00
Och jag hoppas verkligen att tanten som ringer från vårdcentralen kan hjälpa mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback