Taggad!

2011-12-02 11:55:49 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Då var vattengympan klar och vi har vart på Systemet för Jimmy fyller ju 20år och då måste man dit och köpa nått gott:) Och eftersom folket har fixat en överraskningsfest imorgon och det enda vi skulle ha med oss var eget dricka och inte allt för fina kläder så har vi laddat upp lite :) Spännande!!
Och jag har nu packat allt vi ska ha med oss och jag känner mig förberedd och redo!
Är orolig över att jag ska få ont eftersom jag har tränat idag och imorgon kommer en massa folk hela dagen och grattar Jimmy. Men jag har laddat upp med en varm sjal massa värktabletter och sagt att Jimmy får skruva hela kvällen ikväll om han vill så kan jag ligga och läsa en god bok och ladda för imorgon!
Lite jobbigt att man jämt måste planera vad man ska göra så man inte får ont...
Men änsålänge känner jag mig positiv och laddad!
Tyvär kommer jag inte ha tillgång till internett i helgen men jag återkommer efter helgen :)
Åhh vad jag älskar min underbara Sambo och fästman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback