Sista dagen på 2011

2011-12-31 11:21:04 Min vardag
» Kommentarer(1) «


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovat mig♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja kan jag inte lova, men vi förlovade oss, köpte en ny soffa, en ny bil och lite sånt :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix! Bara sånna från bloggvärlden :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvär.. Käre morfar Arne och Jimmys gammelfarmor

5. Vilka länder besökte du?
Tyvär bara sverige :( Vi tänkte ju fara iväg men får bli 2012, Då måste vi åka iväg! :)

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Ett jobb till Jimmy skulle sitta fint!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14-2-11.. Dagen vi förlovade oss♥
1-10-11 Då vi flyttade till vårt fina hem.
12-11-11 Då vi hämtade våran lille prins Torvald

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag lyckas få en ny medicin som är helt udnerbar!
Ta beslutet att hoppa av skolan och jobba istället.


9. Största misstaget?
Att vi inte flyttat tidigare
Sparat för lite pengar?!


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är jag alltid, men allvarligt har det vart kanske 3ggr och sen alla inflammtioner i olika muskler...


11. Bästa köpet?
Det måste nog få bli våran soffa och nu nya bilen(änsålänge)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Till hemmet! - de e vår oas! och de är viktigt att trivas hemma för mig annars blir jag depprimerad.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Beslutet att förlova oss, beslutet att flytta till mindre och mysigare lgh, när nya medicnen hjälpe så pass mkt som den gjort.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chris Medina och Adele

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mycket gladare & tryggare i mig själv.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer och hittat på mer saker.Tränat mer på gymmet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet ej :S

18. Hur tillbringade du julen?
Jag och Jimmy firade hemma hos mina föräldrar tsm med mina syskon och farmor.

19. Blev du kär i år? 
Jag är alltid kär i min Prins!♥

20. Favoritprogram på TV? 
Oj jag följer inte så många program. Men kanske 3tr Gustavsson, pojkvännsakademin, drömmen om ett barn m.m

21. Bästa boken du läste i år?
Har ju läst så många men måste säga vecka 36 av Sofe sarenbrant

22. Största musikaliska upptäckten? 
Chris Medina och adele

23.Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
Önskade nog mig inte så mkt tro jag? Eller fick ett fotoalbum.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig ingenting.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hemma hos mig och Jimmy, var förkyld. Jimmys föräldrar och slökt kom och sen åt vi på Kina med vänner.
Och gick på bolaget såklart :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar och ett jobb åt Jimmy.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Har gått upp så pass mkt i vikt så känns som om inget passat men har väl kjört mkt på leggins och snygga tröjor.

29. Vad fick dig att må bra?
Mitt liv med Jimmy och våra underbara Prinsar Kurt och torvald

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har faktiskt inte tänkt på någon alls?


31. Vem saknade du?
Vet ej

32. De bästa nya människorna du träffade?
Emma såklart :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Sarenbrant

Jippie :-)

2012-01-05 @ 11:01:47
URL: http://blogg.amelia.se/sofiesarenbrant/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback