MellandagsREA

2011-12-26 15:27:04 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Nu har jag vart på den årliga mellandagsrean :) Och jag har fyndat som bara den!
Och jag lyckades hitta ett par vinterskor under 500-lappen så nu slipper jag frysa i vinter! Så dom fick jag i 21år presnet av mamma och pappa
Och allt detta för 800:- (inte skorna) Helt nöjd!!
Då fick jag:
*6st tröjor
*2Bhar
*Nagellack
*Örhängen och en fin ring
*Strumpbyxor
*En pocketbok
*Ögonsminkbortagning
*En träningsmatta och tillvehör till Wiiplattan
*En märkes hårspray och en märkesspray för att få lockar och glans
*3 deodoranter
*En festväska
*En lukta gott spray till toan

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till William

åh skulle också ha behövd gå men vet inte om man vågar med barnvagn och allt, folk är som tokig x)

2011-12-26 @ 15:57:58
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååh. Nu blev jag också sugen på att shoppa massa roligt. :) Men blir lite smått allergisk av aaaaalla folk som är helt galna. Haha.

2011-12-30 @ 20:31:30
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback