Ingen vattengympa och funderingar

2011-12-16 17:53:39 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Vart igen vattengympa imorse av flera anledningar
1.Jag har en muskelinflammation i höger arm och knä
2.Jag har fullt upp nu i helgen och till veckan ska jag inskolas på ett nytt jobb, så vill inte riskera att få ont eller bli trött av vattengympan.
3.Det vart en sen kväll igår och att bara få sova i 6-7 timmar är INTE okej för mig.
Alla alternativ kanske låter fåniga men så är mitt liv!
Jag måste planera och tänka efter för allt jag gör! Ska jag inskolas nu till veckan tis-ons heldagar så måste jag sova bra och inte göra för mkt på dagarna hela helgen...
Tåkigt såklart men vill jag inte få jätteont m.m så måste jag ta det lungt.
Det är klart jag kunde ha gått på vattengympan men jag kände helt enkelt att det fick vara för den här gången!
Efter nyår drar vattengympan igågn igen och då ska jag förhoppningsvis få gå 2ggr/veckan :D
Det ska bli riktigt kul att få möjligheten att få gå 2ggr/veckan för vattengympa är verklgen skitkul och skönt när det är i varmvattenbassängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback