Hemma!

2011-12-20 20:28:09 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har haft en otroligt bra inskolningsdag mellan 7.30-17.15
Jag tror detta jobb passar mig PERFEKT!!
imorgon ska jag gå kvällen så imorgon blir det Sovmorgon som gäller!
Min arm är något bättre men så har jag tagit full dos av alla mina tabletter och inte ansträngt mig så mkt idag heller.
Jag hittar inte nmin kamerakabel :( Så inga bilder ikväll tyvär!
Måste städa imorgon för att se om den ligger nånstans eller som den ligger kvar hos mina föräldrar...
Så syrran om du läser detta, kolla i papperskassen på ditt rum!!
Nu blir det tvmys i soffan med Älskling! Vi ska kolla på Beowulf

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 5 vinnaren av dagens blogg :) Spana in bloggen för att ser om det blev du ;)

2011-12-20 @ 21:22:17
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback