Bläääääää

2011-12-13 21:45:16 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Har jobbat i 11 timmar och är HEELT slut!!!!!
Har ont i hela kroppen och smärtstillande hjälper inte...
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min braiga bok som jag fick av Älskling!
Imorn är det jobb igen och sen far vi hemöver efter middag:)
Har så ont så jag inte vet om jag är hungrig eller inte... Jag dööör en smula av smärta.

Vi har idag
*Åkt skoter
*Bakat lussekatter
*Scrappbookat i 3 timmar
*Lagat middag
*Tvättat flera maskiner
*Vikt en massa tvätt
*Skakat massor av mattor
*Promenader med hundarna
*Plockat ur diskmaskinen flera ggr
*m.m
Detta kanske låter som normalt för vissa men jag är ju inte normal så för mig är det som att springa maraton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback