Alltid är det nått!

2011-12-19 11:12:56 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Min arm är död....
För 3 veckor sen var vi ju på bowling och då fick jag lite värre träningsvärk i höger arm (den man kastar med) och jag tänkte inte mer på det utan åt antiinflammatoriska tabletter och tog det lite lugnare med armen.
Efter 2 veckor så blev smärtan värre och det gjorde ont att lyfta tunga saker och varje rörelse med armen gjorde ont och jag förstod att detta inte var träningvärk utan att jag fått en muskelinflammation och min läkare sa samma sak.
Nu efter 3 veckor och dom senaste 3 dagarna har smärtan blivit värre och värre och jag har fruktansvärda nervsmärtor och jag kan inte ligga på armen, jag vaknar på natten av smärtorna och att bara lyfta armen gör svin ont. Det gör liksom ont runt axeln en bit ut på skuldran och en bit ner på överarmen......
Trots antiinflammatorisk, alvedon,tradolan och lyrica är smärtan fruktansvärd.
Så efter kl 18 ikväll ska jag på Akuten/primärsjukvården för på Vc hade dom ingen tid förens på onsdag :O
På akuten var det fullt så hon som jag pratade med sa att om jag kom dit skulle jag få sitta i timmar och vänta så hon rådde mig att vänta till kl 18 om jag kunde hantera smärtan för då tar jourläkaren  över.

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj, låter verkligen inte trevligt det. Hoppas du inte fick vänta flera timmar på akuten och att det blir bättre innan julafton iaf.

2011-12-19 @ 21:58:31
URL: http://enl87.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback