3år av ren kärlek!

2011-12-14 12:09:23 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Idag har jag och Jimmy vart tsm i 3hela år! Vart tar tiden vägen? Men vi har det iallafall helt underbart tsm och kommer vara tsm tills vi dör! Och snart har vi varit förlovad i 1 helt år också!
Tänk så många minnen vi har och så mkt vi har gått igenom. Vi har aldrig bråkat och blir alltid sams igen om det blir nått litet gräl eller gnäll.
Jag är så glad att vi har varandra och att slumpen gjorde så att det blev vi.
Vi var bara 17år när vi träffades och redan då kändes det rätt och vi flyttade till en gemensam lgh efter några månader tsm. Och nu bor vi i våran 3:e lägenhet som vi har haft bara han och jag.
Vi är lyckliga tsm och har hela livet framför oss! Det enda som saknas nu är ett fats jobb, bils ,hus och barn.
Vi är iallafall kvar hos mamma och pappa och far hem efter 4 idag :)
Är slut i hela kroppen och har ont efter igår men jag kämpar på och håller god min!
Ska bli skönt att få komma hem och sova där i 2 nätter eftersom sängen här är ganska usel!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Ni verkar passa så bra ihop ni två=)

2011-12-14 @ 12:58:02
URL: http://enl87.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback