20 snabba om mig!

2011-12-06 22:58:58 Min vardag
» Kommentarer(2) «


1. Värsta känslan?
Svar: hjälplöshet, smärta


2. Bästa känslan?
Svar: lycka & kärlek!


3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: Åh herregud,vilket ruffs.

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Nån gammal låt


5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Sovrum / vardagsrum. Tavlor och ett Älghorn


6. Vad har du under sängen?

Svar: En gammal bäddmadrass och några dammråttor


7. Ser på?
Svar: Tv och film


8. Lyssnar på?
Svar: Allt möjligt


9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: JA & ÄR NU! ♥


10. Skriv nåt smart!
Svar: Det man inte dör av härdar en!


11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Min Morfar och farfar ♥


12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: Minns inte det var från emma iallafall nått om att hon skulle äta middag borta så hon inte hinner hit


13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Rik och Mamma 


14. Hur många syskon har du?
Svar: 2


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När vi bestämde oss för att förlova oss.


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Nått kul :)

17. Hur ser din dröm man ut?
Svar: Jag har min drömman intill mig 


18. Vad hade du gjort om du blev miljadär?
Svar: Köpt en bil, åkt utomlands, gift oss och köpa en massa fint til nära och kära


19. Vad är du beroende av?
Svar: Jimmy och mina mediciner

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Jimmy mina mediciner och typ en yxa eller eld


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd! ;)

2011-12-06 @ 23:23:34
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. allt bra idag då? :) kram

2011-12-07 @ 11:52:17
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback