Hej måndag!

2011-08-01 10:36:11 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


Var hos sjukgymnasten och fick konstaterat att jag har "hälsporre" och att jag nog aldrig kommer bli riktigt av med den då jag har dålig bindväv.... Hon skulle kolla om jag kan få sponsring för skoinlägg.
Jag har haft ont i 4-6mån och nu gör det ont hela tiden och blir inte hjälpt av nånting!
Men hon tyckte inte att jag sulle gå på kryckor eller vila utan satsa på riktigt bra skor och jobba på som vanligt i förstahand:) eftersom jag har dålig bindväv har kroppen svårt att läka om det gått sönder nått! Och eftersom det är typ just bindväven runt senan som är dålig kommer jag nog aldrig bli bra...

Kommentarer
Postat av: Sandra

om man är noga med skor och vad man har på fötterna brukar det ge med sig sen gäller det att allitd tänka på vad man väljer att gå i.

tar man höga klackar eller liknande måste man vara extra snäll flera andra dagar.

man kan leva med det och det kommer att bli bättre, du kommer inte alltid att ha ont men går man i fel skor kan man läått få tillbaka det.

Det tar lång tid att bli bra minst ett år innan man är hundra och då gäller det att vara försiktig :) lycka till

2011-08-02 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback