Äntligen!

2011-08-31 13:38:26 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(2) «


För mig hjälper det oherhört mkt att gå till en naprapat när jag har ont och skulle nog behöva gå 1gång i månaden men det har inte blivit av och eftersom det kostar 450:- är det inte "bara" att gå dit heller!
Men nu efter 1 års funderande och uppskjutande har jag tagit kontakt med en naprapat som kan mkt om just EDS! Förut gick jag till P-A på ryggkliniken i härnösand men nu när vi har flyttat är det 10mil dit så jag pratade med honom om han hade några kontakter i Övik så nu har jag bokat tid :D
Woho ska dit nästa vecka! Det är så skönt när det händer grejer och det går frammåt!
Jag har så ont i ryggen nu att jag ibland har svårt och sova och det har aldrig hänt förut! Det känns som om det har klumpat ihop sig bak i ryggen och jag är stel och spänd och det sprakar så fort jag vrider ryggen....
Så om 7 dagar ska jag dit och jag längtar1 För även om det gör ont så är det värt det! :)
Ordet naprapat kommer från tjeckiskans napravit (att korrigera) och grekiskans pathos (lidande). Fritt översatt betyder det ”att korrigera orsak till lidande”.

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Vad skönt för dig :-D

2011-08-31 @ 20:53:07
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Lamia / Hästblogg

Vad är EDS?

2011-09-07 @ 18:46:24
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback