Godmorgon :)

2010-05-09 13:51:12 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Jimmy kom hem igårnatt vid 12 tiden :) Jag sover och kan slappna av mkt bättre när han är här så idag känns det lite bättre:)
Fick åka in på akuten igen igårkväll för att smärtan har tagit över min kropp och hade inte sovit bra på 3 nätter..
Fick en sömntabblett och läkaren sa att jag kunde äta mer smärt stillande så nu tar jag 4 stora tabbletter 3 ggr per dag och 2 st på natten om det behövs..

Kunde sova skönt inatt tack vare sömntabbletten och min underbara pojkvän :)

Vi vaknade kl 10 och log och pratade en stund men min kropp ville bara sova så efter ett tag sa jag "älskling jag måste få sova en timme till" jimmy var pigg sa han men vi båda vaknade upp 2 timmar senare :P

Idag har vi inte planerat så mkt ska ut och köra en sväng och handla lite men mest ta det lungt, jimmy är ju fortfarande förkyld...


Blir nog ett sånt här inköp idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback